Aportació de valor
i política d'honoraris

Value Pricing Model ( “VPM”): Les tarifes de AGG s’ajusten al valor aportat, gràcies, entre altres coses, a l’innovador VPM que aplica en alguns expedients.

VPM és un sistema per a la fixació dels honoraris, que té en compte el valor afegit que els serveis aporten al client. S’oposa als sistemes tradicionals de facturació en base a les hores (billable hours) o costos incorreguts per l’empresa que presta el servei.

En cas de serveis recurrents i amb volum, l’ajust entre valor i honoraris també es produeix pactant, AGG i client (especialment empreses), una quota plana, o iguala. Aquest sistema evita a l’empresa càrrecs extraordinaris i imprevistos en mesos de punta d’activitat.

El sistema funciona de la següent manera:

  1. En una primera reunió, el client facilita AGG a informació bàsica sobre la seva situació, antecedents, expectatives i objectius.
  2. Després d’estudiar la situació, AGG proposa al client un pla de treball personalitzat i detallat, amb fites i objectius a cobrir. Els honoraris es vinculen a l’abast de les fites i objectius, podent, en ocasions, estar condicionats a aquest compliment.
  3. Després de l’acceptació del client, s’inicien els treballs i, a mesura que s’incorpora el valor al client, AGG factura els honoraris pactats. El reporting periòdic al client és clau en aquesta fase.

El model permet al client: (i) prendre una decisió informada, tenint en compte els beneficis i costos dels serveis; (Ii) controlar els costos, de manera que els beneficis obtinguts siguin sempre superiors.

A més, el VPM fomenta la comunicació oberta entre l’advocat / professional i el client. La comunicació és part essencial del servei, i, per tant, les reunions, trucades telefòniques, correus electrònics i consultes NO modifiquen el preu dels serveis.